Sunday 26 July 2009

T5

hari nie kelas terakhir semester nie... malas giler nak bangun pagi nie... dengan hujan... huhhh... sejuk beb... tilam tu beria2 suh aku tido lagi... tapi... aku gagahkan jua diri ini... bangun dan mandi... dan siap2 ke kelas...

seperti biasa... aku akan jadi orang pertama yang sampai... walaupun aku sampai 30 minit lambat... seperti biasa la... hahahahah... dan yang paling best... kelas pukul 8 tu... ada 4 orang... hanya aku sorang yang muncul... orang lain... harammmm... ntah hilang ke mana...

jadi... terpaksa la aku layan tutor aku nie... sib baik soalan dia aku boleh jawap... kalau tak... pastinya... jauh di sudut hati dia... dia kata aku bengap... hahahah... mana taknya... aku bukan penah jawap soalan2 tutor nie... aku kan blur... hehehehe...

kelas seterusnya... taxation 1... cukai... belajar memang best la... tapi... tak larat aku nak ingat semua seksyen2... dan menatang2 yang kena ingat tu... banyak gilos... sampai kan tutor aku sendiri cakap... 'ntah boleh ingat ntah tidak u all nie... banyak sangat benda nak kena ingat...' dia pun cuma boleh kata... 'all the best je'... cis... all the best je??? bukan nak kasi soalan bocor... hahahahhahahahaha....

dan kelas terakhir... subjek yang sangattttttttttt susah bagi aku... 'advanced financial accounting'... nama pun advanced kan... mmg advance la semuanya... macam kan haram gak la... sgt banyak FRS nak di ingat... arghhh menci la... kenapa la otak aku nie sempit sangat... kalau aku genius kan bagus... sekali baca je dah hingat... nie... berkali2 baca pun tak hingat... kesian aku... ehhh tak... kesian otak aku tersiksa...

tapi... bak kata kawan2 aku tu... apa kan daya... dah amik salah course... kena la teruskan jugak... nak tukar course... dah nak grad... takkan nak patah balik... muahahahaha... sekarang mmg aku terasa aku dah salah course...

dan t5 hari nie... berakhir dengan aku yang blur... sampai partner in hell aku cakap... 'wehhh ko nie kat mana????' muahahha... nampak sangat aku tak boleh nak fokus dengan apa yang tutor cakap... arhhh lantak la... pasni belajar je bersungguh2 untuk final...

1 comment:

StarAsia Event Co said...

ahahaha... apakan daya... dah course pon macam tu kan?

tak pe... all the best for your exams =)