Wednesday 24 June 2009

durian dan jari yang cedera...

otw balik dari conference di Legend Water Chalet PD... aku dan geng meroyan iaitu kak lin, kak iza, kak mazni, kak fara n kak deja... yang mmg dah kenyang smp nak pecah perot makan tengahari kat hotel... boleh keluarkan cadangan... 'eh... jom kiter pegi makan durian??'

ok... nie mmg idea aku... dan deme pun... ok saja la kan... happening tak?? mmg pening ok... hehehe...

so... aku lead the way... aku pun tak tau... tp aku pesan kat kak iza... nmpk je mana2 tempat yg jual durian... kiter berenti... end up.... inilah hasilnya....


makan pun sodap...


ini bukan durian 3 RM10...


durian ini sedap....

durian yang kaler seakan orange nie mmg paling cemerlang... sangattttttttttttttt nyamannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn ....

yummyyyyyy!!!!

malam semalam amad ajak aku pegi makan durian... aku pun... ok je la... kesian la pulak aku kat dia... so... kami pun jalan kaki ke stall durian depan pintu masuk apartment aku...

orang yang jual durian tu kata kat aku... 'sedap nie dek... isinya merah...' aku pun apa lagi... ok... saya nak yang nie... tp saya nak yang isi merah...

so... tokei kedai tu pun... berusaha la carik yang isi merah... sape suruh dia kata durian dia semua isi merah kan... hamekkk kau... mmg la aku nak yang isi merah jugak... yang isi putih semua aku reject...

dekat nak tujuh bijik gak la dia mengintai isi perot durian tu... finally... dapat 2 bijik... sebijik makan kat situ jugak... dan sebijik lagi bawak balik umah... otw balik tu... ntah camaner... tiba2... ini yang berlaku....

owhhh tidakkk!! jari ku berdarah... ntah biler terkena kulit durian aku sendiri tak perasan... ntah2 tokei durian tu dah sumpah aku kot... upppssss...

5 comments:

Unknown said...

haih. sian sungguh tgk orang injured. ni sure menkedarah laju sangat. hehehehe

tapi bab nyamaaaaaaaaaaaaaan yg tak leh tahan tu ;p

Net said...

mmg sgt nyamannnnn ok... rugi sapa tak makan durian... :p

Unknown said...

ahhhrgh... tak leh jadi . kena blaja makan durian balik ;p

Net said...

come come.. i teach u how... we eat until tummy burst... :)

Unknown said...

yeah right... you eat 3 slices then give up

ahahhahahaha