Monday 6 April 2009

Tagged from Zaim...

tag dari zaim...

Adakah anda suka blogging? Kenapa?

suka jugak... dah tu... aku nie mana kehidupan lain... selain dari menghabiskan masa aku yang sangat banyak di malam hari... melalui blog jugak aku dapat baca kisah2 yang berlaku di sekeliling yang tak de dlm berita ataupun surat khabar...

Blog siapa yang selalu anda skodeng. Nyatakan 6.
alamak... kena bagitau... tp blog yang aku buka setiap kali aku log in ialah blog Tun Mahathir... dan jugak blog Rocky... tak ketinggalan jugak blog adik ku yang di perantauan... si wada seng tu la... saper lagi... hmmm... dan jugak... blog2 lain yg selalu update... seperti princess mulan... cik gorjes...

Adakah anda menginginkan seseorang dalam hidup anda? Yang boleh menemani & menyayangi anda sepenuh hati? Dan siapakah org itu?
soklan apa nie??? soklan nie sgt tak masuk akal... so... i decide not to answer it... hehehe

Ciri2 idaman gf/bf anda? Nyatakan 5.
semua yang ada pada AAS... hehehe

Pada umur berapakah anda merancang untuk berkahwin?
hmmm... tak pikir la pulak biler nak kawin...

6 orang bertuah yang anda ingin tag:
tak de sape... semua telah di tag...

No comments: