Wednesday, 1 July 2009

hanya jauhari mengenal manikam....

tajuk nie aku pilih sebab ada orang tanya aku... saper manikam tu??? ok... i promise to myself i wont laugh... orang yang tanya aku tu... tak berniat langsung nak belagak kunun2 tak tau apa yg dimaksudkan dengan hanya jauhari yang mengenal manikam... dia mmg tak tau...

so... i decided to write about it... hanya jauhari mengenal manikam tu lebih kurang... hanya orang yang pakar dalam bidang dia je yang tau pasal bidang tu... dari mana datang istilah nie... aku tak pasti la pulak... siapa jauhari dan siapa manikam... dont ask me ok... hehehe

ok... bebalik pada jauhari dan manikam dalam blog aku yang bertajuk 'biar pape asal begaye..'
inilah yang aku maksudkan...


aku dah bulatkan kat bhgn mana yang patut korang tengok utk elakkan diri dari di tipu... maksud aku... korang boleh tengok dari susunan C tu... kan sama je... kat mana kiri dan kanan... waty kata lagi... kalau ori dia takkan berterabor...

camaner boleh kuar ayat tu??? aku bgtau waty... mesti org igt aku beli yang fake... teros dia kuar kan ayat tu kat aku... dan ajar aku camaner nak tau org tu pakai ori ke fake... so lepas nie... aku akan perati kan org yang bawak beg cap2 mahal melampau nie... muahahahaha...

sungguh kejiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii....

1 comment:

pafe139 said...

hehehe... baru ku kenal manikam itu siapa... hehehehe