Friday 24 July 2009

b.u.n.g.a


roses are red...


violet are blue...


aku suka bunga ros... sangat suka... boleh giler gak la tengok bunga ros... especially... yang banyak gilos tu... wahhh... mmg boleh nak gilos rasanya... meroyan sekejap la... hehehe...

dan aku rasa... setiap makhluk kat dunia nie yang bergelar pompuan akan suka bunga ros... tak kira la dia tu tomboy ke... lesbian ke... pompuan ganaz ke... mesti tak banyak sikit... jauh di sudut hati tu... akan jatuh tangga sikit dengan bunga ros...

walaunpun aku suke giler bunga ros.... tapi malangnya... aku tak appreciate roses yang di beri kepada aku... buang masa k... nak romantika2 la kunun... lupakan... mmg aku takkan hargai... after 2 or 3 day... semuanya akan jadi habuan tong sampah...

so tak payah nak bazir... bunga ros bukan murah tau... setakat sekuntum dua... aku tak pandang... kalau bagi sejambak baru real... hahaha... baru la dapat masuk senarai calon2 nak isi borang kekosongan jawatan... muahahaha...

btw... bunga2 ros nie... aku cilok dari ofis... sgt jahat... cacat jambangan bunga ofis aku... arghhh... aku pedulik hape... isnin nnt aku suruh bibik campak gak bunga2 tu... so... wats the different... sblm di campak... baik aku cilok... hehehe

1 comment:

Unknown said...

no matter how hard the surface is... there is no denying the soft heart buried deep inside