Sunday 12 July 2009

mErAh JaMbU...

merah jambu... aku suka kaler merah jambu... tak kira apa pun... boleh meroyan la tengok merah jambu... benda tak patut beli pun boleh terbeli... sbb merah jambu...

merah jambu... pink cair... pink pekat... pink striking... semua pun aku suka... ntah kenapa aku sangat suka merah jambu... tak penah la pulak aku buat kajian sejarah... yang aku tau... mmg aku giler kan merah jambu... tak kira apa... asal merah jambu je... rasa nak sgt beli...

walaupun aku suka merah jambu... tapi aku tak penah la pulak teringin nak mekap pakai kaler merah jambu... tp... entah apa giler aku... last month aku beli mekap... mekap??? merah jambu ker???

hmmm... mmg pun... aku beli eyeshadow kaler merah jambu... muahahahahahaha... nie dah kes mereng tak hengat nie... beli mmg beria la... seperti biasa... cuma baru pakai sekali je... dan sekali tulah... aku rasa sangat pelik...

aku rasa macam aku alien je... tak penah2 aku pakai eyeshadow kaler merah jambu... pastu tetiba pakai eyeshadow kaler merah jambu... terasa mcm dari planet lain je... sampai nak pegi ofis pun malu giler... sbb merah jambu di mata aku tuhhhh....

obviously i look ugly in it... muke macam kena tumbuk je... sbb merah... tp orang kata kulit aku cerah... so sesuai pakai kaler apa saje... cerah ker??? aku tak rasa pun kulit aku cerah... mungkin cerah sikit je kot dari org lain...

sbbkan dah pakai kaler yang ayu... so... kena la behave... tak boleh nak evil... kena sopan santun... cakap lemah lembut... tp... boleh ker aku macam tu??? macam tak boleh je... mesti diorg igt aku dah buang tebiat kalau tetiba je aku behave... hehehe...

oklah... this is my pic... with pink eyeshadow... n pink kurong... very the ayu... but the fact... very the evil... hehehe...

do i look like an alien???

4 comments:

Unknown said...

mane ade nampak alien? striking... tapi tak la terok sangat. still acceptable... tak la over the topp macam siti nurhaliza.... itu memang muka cam alien tak buang air besar seminggu. dari hodoh jadi bertambah hodoh... eww

Net said...

huhhh kutuk tak hengat... mcm la awk tu tak mcm alien... heheheh

Unknown said...

dari dulu saya ngaku saya memang alien

ahahahahahaha

Net said...

indeed!!! hahaha