Monday 13 July 2009

akhirnnya...

ini adalah beg plastik kedai cupcakes yang tersedap penah aku rasa... sbb... ini adalah pertama kali aku membeli cupcakes... of course la kan... aku rasa yang tersedap...

ini... hasilnya... akhirnya... beli jugak aku cupcakes... tujuan asal beli... sbb ada orang tu... tiba2 mengidam cupcake... aku pun... pura2 suci hati la membeli... dah beli... tak nak la pulak... tak sakit hati sangat la... sbb kek nie comei2 blaka... hehehe

oleh sebab dan kerana cupcake nie mahal giler babas... kena la mengabadikan kenangan bersama cupcakes tercomel ini..

sbb deco dia sgt cantik... sayang nak makan... smp amad tertekan je... sbb aku sibuk tangkap gambar dan tak bagi makan lagi sampai aku puas tangkap gambar dengan cupcakes nie... hehehe... dan yang tersedap ialah... yang perisa coklat dan peanut butter tuh... tak rugi RM25 aku... sgt puas hati...

seperti yang aku katakan... cupcakes ini sgt mahal... jadi... aku telah laminate bill cupcakes tu... utk dijadikan penanda buku... dan jugak sebagai kenangan yang aku penah makan kek cawan termahal sejak aku lahir...

2 comments:

Unknown said...

hehehehe. the question is... was it worth it? :)

Net said...

no!!! hahahah