Saturday 11 July 2009

kek comei...

penah tak korang beli cupcake??? comei kan cupcake... rasa sayang nak makan... sebab kecomelan dan kelawaan dia...

banyak giler kedai jual cupcake skrg nie... dan cupcake jadi kegilaan sbb deco dia la... rasa sama cam kek biasa je kot... cuma deco dia yang cute miut tu je yg dapat markah lebih...

sebenarnya... aku tak penah pun beli cupcake... sbb... aku tak suka krim dekat cake... krim tu boleh menggemokkan... so... anything yang menggemokkan mmg kena pangkah dengan aku la... ehhh... tp banyak je makanan yg menggemokkan yang aku makan... tak pangkah pulak... hehehh...

namun... jauh di sudut hati... teringin gak nak buat cupcake... nak deco cantik2... pastu nak tangkap gambar... nak tunjuk kat dunia yang aku pun boleh buat cupcake tau... cuma boleh makan dengan tak boleh makan je la hasil kerja tangan aku tuh...

dan setiap kali lalu depan kedai cupcake... mesti teringin nak beli... tp biler mengenangkan krim yang menggemokkan... teros tak jadi... kesian... satu hari nnt aku mmg akan masok kedai yang jual cupcake dan beli... dan makan...

cupcake nie sbnrnya... kalau baca resipi cara2 nak buat dia... senang giler... kira macam budak darjah satu pun reti la nak buat cupcake... tp aku tak penah buat pun... malas... kalau sedap boleh la nak kasik kat jiran2... show off la sikit kat jiran2 yang aku nie terror buat cupcake... mana la tau diorg ada sedara mara anak beranak adik bradik yang available... free je aku dapat full marks.. :)

tp... kalau tak sedap??? stok campak dinding... dinding pun retak... apa kes???? sape nak makan... kan dah bazir... membazir itu sahabat syaitan ok... aku tak nak kawan ngan syaitan... cukup2 la aku dah ada kawan2 yang perangai kalah setannn... tak payah nak tambah koleksi... hehehe...

so... hari nie... motif aku tulis karangan tak bermarkah nie... sbb aku teringat dekat cupcake... hehehe...


2 comments:

Unknown said...

hehehehe. lupa lak tadi. tapi cupcake paling sedap is wondermilk kegilaanku. dia nya krim tu memang la. memang kiut miut. manis dia tak semanis cupcake yg kat curve ape nama ntah tu. dan cake dia memang lembot sekali. kunyah guna lidah je lembot dia. one da kite gi sana lak ek. alamak....

now ngidam cupcake lak

9/10

Net said...

dekat the curve to cupcake chic namanya...

wondermilk... tungggguuuuuuuu...

thks for the 9/10... :p