Wednesday 22 July 2009

angelic version

ayu tak aku??? gambar ini di ambil masa aku testing2 tudung boss aku... cap ariani ok... damn expensive... tp biler pakai mcm cantik je... hahaha... tapi rege... huhhhh... rabak sehhhh... yang aku pakai nie kira murah la... dalam RM80 je kot... tu pun after discount... after discount ok...



yang ini pulak... anja versi pinochio... hidung anja jadi panjang sbb dia tipu... dia kata aku gemok... tak cantik... tp sbnrnya... dalam hati anja... aku sangat cantik... dan kurus... tu yang anja jd pinochio tu...

aku sangat cantik dan kurus???? owhhh... sesungguhnya... semua itu dalam mimpi je... hahahaha...

4 comments:

Unknown said...

beauty is in the eye of the beholder... and to some who have beheld you... yes... you are beautiful... and very skinny

and anja is cute ;p

Net said...

hahaha... this is wat we call ayat beli jiwa...

indeed... i am beautiful... (wahhh... veri perasan... hahaha)

skinny??? u should c all my lemak... then u will say... u r very gemook... heheh...

Unknown said...

ok come.... i wanna see!!!

wada said...

ko x tau ke kaka je yg anja puja2 slame ni.. kaka yg plg cantik n kurus..huhu