Wednesday 12 December 2012

12.12.12

12.12.12 takkan berulang dah tarikh ni... motif aku memperkatakan tentang tarikh ni? ntah... semua org sibuk tarikh ni... aku pun sibuk la jugak... heheheh...

semangat dan motivasi diri aku hampir lupus dan hanyut entah ke mana... tapi ada satu je perkara yang aku suka dan semangat takat ni... buat benda merepek-repek seperti menjahit manik... buat hair clips... design bookmark... tp malangnya... tangan aku tak mengizinkan utk aku sangat aktif dengan perkara-perkara tu... buat masa ni je... after medical treatment ni besar betul harapan aku supaya dia baik...

tapi... macam takde harapan baik je... kerana ia semakin sakit biler aku menaip banyak dan membuat kerja-kerja menggunakan tangan dengan banyak... cepat la 19 haribulan... nak jumpa doktor dan harap doktor kata... tangan dah baik dah....

No comments: