Sunday 28 June 2009

biar pape asal begaye...

ini adalah sesuatu yang tak pernah aku mimpikan... dari dulu... atau pun kini... nak masuk ke butik menatang nie pun aku tak pernah... selalunya... lalu depan kedai... dan hanya mampu jeling... muahahaha... too exclusive and i cant afford to buy...

and now... aku memilikinya... macam mimpi disiang hari la pulak... hehehe...

aku bukan type of person yang carry menatang nie with me... ntah mcmana... biler meroyan tu datang... thats it... tanpa pikir panjang... beli jer... esok2 pikir lain...

orang kata... ini adalah hadiah dari diri sendiri kepada diri sendiri... muahahahah... kata orang nie tak boleh pakai... dah banyak sgt hadiah utk diri sendiri tahun nie... maklum la... motto shopping tahun nie... 'stop thinking not today...' :p

walaupun tak tahu biler boleh aku nak melaram dengan menatang nie... tapi hari nie aku extra happy... walaupun... im broke!!!... bak kata orang perak... 'biar pape asal begaye...' muahahaha... habis setahun saving aku semata2 kerananya...

dan menatang tu ialah...


this is mine!!!!! my first exclusive designer's handbag...


walaupun orang akan kata aku beli di PS butik tak pun kedai bundle... tapi aku pedulik haper... bak kata waty... 'hanya jauhari mengenal manikam...'


yang nie mmg kena simpan... bukan selalu boleh dapat paper bag nie... :p

ayah selalu perli aku... beg duit mahal... tp isi tak de... dan hari nie kata2 ayah tu mmg tepat untuk aku... dalam beg duit aku hanya ada 5 hengget... muahahahahaha...

5 comments:

Olpicture said...

Chanteeekkk... apa salahnyer sekali sekala beli satu. Yang penting Ori okeh!

Net said...

chantek ker??? sib baik... kalau tak... nangis oooo... hehehehe

Unknown said...

ok. 2 points

no1... manikam tu siapa?

and

no2... sibbaik ni tak de strap hodoh... halus and cute2 je cengitu... memang lawa

and i bet time kasi duit beli beg ni Net terasa sesuatu kepuasan yang tak terhingga di sanubari Net kan?

that blissful feeling of owning something you never thought you could afford or even dreamt of having... but here it is.. your very own

mesti sungguh best

Net said...

nak tau manikam tu siapa... sila la google... hehehe...

mmg sgt best... tak sabar nak mimpi yang lain... muahahahaha...

Unknown said...

saya dah google tapi masih gagal jumpa itu manikam

first page je pon da bilang...

Results 1 - 10 of about 71,000 for manikam

:p