Wednesday 11 November 2009

signature...

bila masanya aku sibuk nak exam... time tulah aku sibuk nak menghapdet blog kan... huhhhh!!! itulah aku!!! so... kali nie... aku nak citer pasal signature...

untuk pengetahuan semua org... aku tak paham apa tu signature look... so smlm... cikgu adun telah terang kan kat aku yang sengal2 ubi nie... apa tu signature... bukan takat signature look... signature dish... signature food... dan lain2 signature...

timer kasih cikgu adun... (saya telah bagi anda credit di blog saya... jd tolong belanja saya makan ketam gemok... heheh... owhh... apakah kaitan???)

cikgu adun kata... signature look tu... adalah gmbr yg aku slalu snap tiap kali amik gambar... (ayat apakah yg aku gunakan ini??? aku harap korang paham yer... iklan lagi... bahasa melayu aku hanya cukup kredit untuk melayakkan aku masuk ke politeknik... so korang tau la markahnya... bukan satu dan bukan dua...)

ada ke aku signature look??? yang aku tau... setiap kali amik gambar... aku suka amik gambar sisi atau pun dari atas sahaja... gambar dari sisi tu konon2 nak mengelakakan dari menampakkan muke aku yang tak penah kurus nie... dan gambar dari atas aku tu... sebab aku perasan aku comel... bolehhh??? hahahha... jangan ada yang muntah darah yer... sila terima hakikat ini... hahahhahahaah...

cikgu adun bagi aku contoh tentang signature dish... katanya... signature dish aniem adalah pasta yang di masak oleh aniem... aniem akan masak pasta yang sama setiap kali masak... dengan cara yang sama... and signature dish aku???? hurmmm... aku tak de signature dish... sedih2... i must have one!!! tapi tak de apa yang aku tau masak selain goreng ikan... masak nasik yang kadang2 lembik... serta panaskan prego dan sadin...

so... its time for me to have signature dish... nak masak apa ekk??

owhhh yer... cikgu adun... sila jgn salah paham... pasta yang dimasak oleh aniem bukanlah signature dish dia... tp itu je yang dia tau masak dari dulu...

1 comment:

Paduka Fansiar said...

your signature look is from top left angle... selalu tengok kiri... and tgk atas sebab tangkap gamba dari atas ;p

macam dalam gamba ni