Wednesday 18 November 2009

new jeans... new life...



new jeans... new life!!! poyonya!!! what ever!! as long as aku suka... apa aku kisah??? muahahahah..

hmmm... this is my new jeans after 3 years tak beli selai pun...yalah... aku kan hanya memakai suar jeans biler aku nak ke kelas atau pun pegi berjalan2 yang memerlukan aku memakai lebih cantik dari biasa...

aku tak de niat pun nak membeli suar jeans... walaupun suar jeans aku hanya tinggal 3 helai sahaja... tu pun semuanya dah kategori boleh masuk muzium... mana taknya... semuanya dah season giler babun... ada yang aku beli since 2002 tak silap aku... sekarang nie 2009 dik non... bayangkan... lama tak lama la hayatnya...

org kata... kalah membeli... menang memakai... gitu la gamaknya... i am very particular dengan jeans... yang pesen2 menampakkan sependa tu mmg bukan taste aku... dan jugak yang skinny2 tu... owhhh that so not me... jadi... oleh sebab dan kerana itulah... jeans aku semuanya dari zaman dulu kala... levis tu sampai dah bertukar tab la... aku masih lagi memakai yang lama... hehehe

nie semua salah si izzuddin anak ikan tu... mmg salah dia duit aku melayang lagi...

inilah hasilnya... suar jeans yang entah biler nak pakai...






hmmm... inilah jeans cap guess yang pertama aku... lepas nie mgkn boleh try fcuk pulak... uppsss... tp mungkin kena tunggu 3 atau 4 tahun lagi... heheheh

2 comments:

Paduka Fansiar said...

apakes streacheble??? hehehehehe

but i loike. nice colour

Net said...

sbb... kalau i gemok nnt still can use... hahahah...

i know!!! hehehe