Thursday 19 November 2009

malam terakhir di sini...

tonite will be my last nite here... dekat apartment yang dah 3 tahun aku sewa nie... walaupun tak banyak kisah yang nak diceritakan... tapi di sini lah tempatnya aku berteduh dari hujan dan panas... berjaga sampai ke tengah malam siapkan assignment... meroyan bersama adik beradik aku...

hmmm... sad... tapi... realiti kena terima... umah nie bukan umah aku... jadi kena la pindah kan...

aku masih igt dulu... masa mula2 pindah dari bukit beruntung ke damansara damai... 3 tahun yang lepas... sikit je barang aku... tak payah pakai lori pun... tilam dan katil pun takde... tp... sekarang... kena pakai lori... banyak betul barang... tu pun dah buang separuh dari barang2 yang tak guna... dan tetap bnyk jugak...

mungkin lepas nie aku kena berenti beli barang yang tak perlu... especially barang2 kecik yang menyemak tu... tapi boleh ke aku menahan perasaan dari membeli barang2 kalau barang tu murah??? terutamanya brg2 ikea... erkkk... sungguh aku tak tahan... hahaha

yer... aku mmg ada 'i have to have something' syndrome...

tahun depan... aku kena delete... 'stop thinking not today' tu... kalau tak... maunya papa kedana aku nnt.... hahaha

btw... email yahoo yang aku cuba retrieved dari semalam tak boleh2... semua assignment aku kat dlm email tu... :|










daripada gambar2 di atas... dapat tak korang bayang kan perasaan aku??? sepahkan?? aku sendiri dah tak larat nak kemas...

moral of the story... jgn beli barang yang akhirnya akan duduk dalam stor smp bertahun2...

2 comments:

Paduka Fansiar said...

time changes... changes people. changes persona. changes taste...

but you're still you... so thats ok

close one chapter. bind it. keep it on the shelf...

now its time to write a new chapter =)

Net said...

but still.. i am me once more kata zee avi... hahahaha..

shelf to keep all the memories tak beli lagi... next month baru nak beli... skrg dah rabak... hahahaha