Tuesday 24 November 2009

ceritera cinta..

2nd day of launching new mpv.. Penat siot.. Penat bercakap.. Penat mengemas.. Dan penat mengalap keta.. Lap keta?? Yer lap keta.. Jgn terkejut.. Keta sendiri mmg tak hengen nak lap la kan..

Actually hari nie aku tak sihat.. Flu n cough.. Sian aku kan.. Dah berhari2 tak cukup tido.. Tu yg tak braper sihat..

Waktu sekarang 12.45 pm.. Ramai sungguh org dlm showroom nie.. Naik pening pale ku.. Dgn budak2 yg menjerit2 n melolong di sana sini.. Owhhh di manakah mak bapak diorg nie??

Time: 10.27pm
location: home..

Aku tetap percaya.. Segala2 ada hikmahnya.. Dan aku masih percaya.. Perbuatan yang jahat akan di balas dengan jahat... Wah wah wah.. Tetiba berjubah prada.. Berselendang burberry dan bercapal d&g la pulak aku ini..

Kesimpulannya.. Hati aku sakit lagi..

(sambil tadah tangan) oh tuhan.. Aku bermohon agar aku masih diberi kesabaran.. Aminnnnn..

Oklah.. Ustazah nak beransur dulu nie.. Ustazah nak baca kitab tax pulak.. Tak lama lagi nak exam.. C u when i c u..

1 comment:

Paduka Fansiar said...

focus. focus. focus...

good luck ;p