Thursday 18 October 2012

Adam dan Hawa

sekarang ni tengah musim aku berangan Adam Mukhriz... gile tak? kot kot la korang ada adik bradik yang bukak tadika... dan tadika tu di punyai oleh keluarga Adam Mukhriz (Adam Mukhriz yang aku maksudkan mestilah hensem mcm Aaron Aziz yer... harap maklum)... korang bgtau aku yer... aku nak jadi cikgu tadika kat situ... pastu nak kena tangkap basah dengan Adam Mukhriz... giler berangan tak?

Adam memang dijadikan untuk Hawa kan... sejauh mana Hawa berlari... Adam jugak yang datang... tapi kalau dah tertulis tak de jodoh tu... toksah la nak panjang2 kan citer...

kalau apa yang aku lalui sepanjang hidup ni aku rasa kan akulah yang paling menyedihkan... tp ada lagi orang lain yang sedih... perjalanan hidup tak semudah yang di jangka... kehidupan memang susah... argh tiba2!!

untuk kawan dan sahabat yang tengah berjuang untuk dirinya... 'aku masih di sini tatkala kau perlukan aku... berjuang lah sampai kau puas... u deserve a better life my dear...'

ok NEXT!!

No comments: