Wednesday 25 November 2009

happy happier happiest..

hari nie.. Motorcade convoy sebanyak 5 bijik perodua alza bersama skuad perodua era datang ke showroom aku.. Tp di sini.. Aku tak nak citer kan kegembiraan aku sbb kedatangan diorg.. Yg bestnya jumpa kawan2 lama je la.. Selebihnya suam2 kuku je..

Kegembiraan yang aku maksudkan ialah.. Aku telah mengorat abang2 skuad perodua era.. Lantas mendapat tshirt percuma.. Muahahahahah.. Gumbiraaaaaaanyaaaaaa.. Inilah first time aku dpt tshirt percuma selain dari tshirt2 perodua itewww..

Nak mengharapkan aku menang games ke apa ke.. Mmg mimpi la kan.. Aku mmg tak berbakat.. Lepas office hour aku upload gmbr tshirt percuma itu okehhh..


motorcade convoy to PSSB Damansara Damai


Motorcade convoy with PSSB Damansara Damai's staff


with abg2 skuad era yang ting tong...

tshirt percuma dari skuad era... weeehoooooo

No comments: