Wednesday 5 August 2009

langsir bergerak...


deme kata kain nie cam kain langsir... yer ke??? anja lagi jahat... macam kain langsir bergerak... cisss... tak guna betol... kain nie jenis cotton shirting fabrik... sesuai di buat baju tido... baju kelawar... atau baju kurung kedah untuk di jadikan pelasah di rumah...

tujuan asal... nak buat baju kurung... tapi sebab dan kerana dah dikatakan cam kain langsir... terpaksa la aku tukar plan... kira plan B la nie... jadi... kain langsir nie akan ku jadikan baju kelawar... dan jugak seluar tido... untuk aku...

suar tido tu... aku nak suh atok yang potong... atok pandai buat baju tido... dolu2... baju tido ina... atok yang jahit... tp sekarang... atok dah tak nampak nak jahit... potong kain mungkin boleh lagi kot... pastu... kak salmah la jahit kan... saper lagi nak ku dera... hehehe

kain nie aku dah terbeli sebanyak 5 meter... ada sesapa nak share suar tido sama kain dengan aku??? boleh2... aku jual murah je...

aku rasakan cantik je kain nie... naper deme kata cam kain langsir??? dengki ke haper tu??? confius aku!!!

1 comment:

Unknown said...

ahahahaha. sebab jalor2 dia lebar and luas sangat kot. like curtain semue kan camtu? ;p

TERrrrrrbeli ek? muahahahahahaha

nak sepasang!