Sunday 16 August 2009

indahnya ahad...

indahnya hari nie... boleh bangun lambat... esok last paper sem nie... buku tu jeling je kat aku... arghh!!! malas nak kisah... banyak lagi masa...

berkaitan dengan post aku yang semalam... aku telah buat keputusan... aku akan ignore kan sesiapa saja yang buat cubaan nak sibuk pasal aku... tak kira la sesiapa pun... aku hanya akan menjalani hidup aku yang biasa... diorg tak de hak atas hidup aku....

sebab... org2 yang sebok tu tak penah sekali pun bantu aku masa aku susah... selama nie... aku yang berusaha sendiri... bukan sipenyibuk2 yang tolong... jadi... kami mmg takde kaitan...

berbalik pada ahad aku yang indah ini... hari nie akan dihabiskan dengan bekebun (dekat fb.... upppssss....) dan jugak... membaca buku...

any updates... aku akan edit kemudian... chiowwwwwwwwww...

1 comment:

Paduka Fansiar said...

good luck and God bless!