Sunday 9 August 2009

kesalahan yang sama

Dulu memang aku pernah salah
Dan semuanya telah kulakukan
Namun bukan berarti hidup dan cintaku
Tak tertuju padamu

Saat ini sejenak dengarkanlah sayang
Semua itu hanya perjalanan
Dan mungkin aku akan terjatuh lagi
Di kesalahan yang sama

Hanya satu inginnya hatiku
Hanya satu inginnya cintaku
Terima sebagaimana adanya diriku
Dan ku akan tetap mencinta

Kau yang buatku mengerti
Dimana harus ku kembali
Saat hancur dan terhempas
Di kesalahan yang sama


lagu nie mmg sangat tak berkaitan dengan kisah cintan cintun aku.... cumanya.. lagu ini menjadi halwa telinga aku sejak beberapa minggu nie... sampai jemu jelak la jugak aku mendengarnya...

dan sebenarnya... kesalahan yang nak aku ceritakan hari ini ialah... kesalahan yang sama yang aku buat saban semester... lastminute.com.... hahahaha... itulah dia kesalahan yang sama... yang tak pernah berubah... insaf sekejap je... pastu ulang balik...

dan hari nie... exam utk first paper aku... macam kan hampeh... ala2 aku menghantar kertas kosong untuk tatapan pemeriksa... sbb... aku tak tau nak jawab apa kat atas kertas tu... sadis giler... aku cuma harap... aku lulus utk paper hari nie...

esok... exam lagi... last minute preparation lagi... hmmm... apakah kesudahan????

aku hanya mampu berdoa... walaupun aku tau... doa je tak cukup... kena ada usaha... baru la betul... tp sekarang... aku nak tido dulu... so... aku berdoa supaya aku boleh jawab esok... dan usaha kemudian... boleh????

aku edit lagi cerita hari nie pada waktu yang lain pulak...

off to bed - 1.37pm dengan ucapan kepada diri sendiri... sweet dream net... jgn kencing kat tilam yer... tak de bibik nak tolong cuci... :)

-update 4.04pm-

just woke up... indahnya hidup... boleh tido puas2... dah lama tak tido di petang ahad...

so... after this... shower... and then start reading... calculating... dan tak lupa jugak spot question... lebih kurang mcm tinggal kan apa yang dirasakan takkan masuk... hehehe... boleh buat keja tu??? keji giler...

-update 8.30pm-

off to Giant Kota Damansara. nak carik ketenangan... menghilangkan stress... esok... mungkin soalan dia... apakah fair value bond untuk giant... muahahahahhahaha...

aku stresss!!!!!

-update 11.12 pm-

inilah dia ketenangan... makan smp nak pecah perot...

so... mesti korang dapat gambarkan betapa kebulurannya aku...
sebab-sebab kebuluran... stress yang amat sangat... dan jugak mata yang kecik...

owhhh... apakah kaitan stress dan makanan yang sedap nie????

sangat tak berkaitan...

btw... aku tak p giant... tapi p melantak kat JM Briani House... :)

mode: riang seketika... dan jugak... extra mata kecik...

coffee please!!!...

1 comment:

Unknown said...

do your best

just hope for the best

pastu habis cepat2. hehe

GOOD LUCK!!!