Thursday 13 June 2013

perempuan.. jangan jadi bodoh..

kadang-kadang aku tak paham.. dah kena pukul sekali.. masih lagi ko nak setia.. ko percaya la kononnya si jantan tu takkan pukul ko lagi?

tolonglah! jagang jd ngok sangat.. sekali dia buat.. berkali dia mampu nak ulang..

berita tv3 td ada pasal budak kecik kena dera dengan teman lelaki emaknya.. oh my!! geram pulak aku.. 

ok! aku tak nak pertikaikan hal itu.. maknya ada alasan tersendiri kenapa dia begitu..

yang aku nak bagitau di sini.. kalau korang pernah kena pukul dengan laki/boipren korang.. tolong buat sesuatu.. tolong sedar yang korang tu bukan punching bag..

aku paham.. kadang2 korang bergaduh.. tapi ingat.. bergaduh bukan sampai korang jadi bahan pelepas kemarahan ok!

percayalah.. aku takkan maafkan mana2 lelaki yang pukul aku! atau lelaki yang buat cubaan nak pukul aku.. takkan sekali2 aku maafkan walaupun ada cubaan meminta maaf..

kalau kau bukan bapak aku.. sampai mati pun aku takkan maafkan..

kepada wanita2 di luar sana.. tolonglah tinggalkan lelaki seperti itu.. sekali dia berani pukul korang.. aku jamin.. akan ada lain kali..

percayalah aku..

No comments: