Sunday 23 June 2013

Perodua Race for a Cause

Date:  23 June 2013
Venue:  Presint 3, Putrajaya... (exact location : in front of Palace of Justice)
Time:  7.30 am


hello readers... 

for your information... this is my first time joining such event (event lari-lari anak gitu)... its about 20 years tak belari... bayangkan... dengan tak de stamina... nak putus nyawa rasanya.... last skali berlari masa merentas desa zaman sekolah dulu kala... hehehe

overall, it is such a fun event... yang aku join ni... bukan la acara 10km or 15km run... cuma 5km saje... 

nama pun fun run... maka aku telah memilih untuk berlari dengan baju kurung... wah! perempuan melayu sangat...

lari-lari anak dengan baju kurung...

saya berlari dari depan Palace of Justice... lalu depan PICC patah balik ke depan tempat mula...

medal larian pertama saya

we all did it... tudung hitan dua orang itu ialah anak bos dan kawannya...

melompat keriangan...

untuk pengetahuan korang... memang sukar ya nak berlari memakai baju kurung... dengan keluasan kain yang limited... dengan rimas segala... cukup lengkap la...

thank you bos sebab suruh saya spent duit beli kasut untuk berlari... dan nasib baik aku ikut cakap bos... maka aku berlari dengan aman... kaki pun tak sakit... tidak la terhincut-hincut...

kalau ada peluang lagi... aku nak join lagi... this is such a fun event... seriously... you all should try joining such event...

No comments: