Thursday 6 June 2013

baju convo.. peplum?

heh!! inilah baju convo aku... peplum gitu... gatal tak? hahahahaha..

bijik2 manik itu dijahit oleh aku sendiri ya... kedekut kan... maka DIY saje...

baju dijahit oleh kak ida... takat ni aku puas hati dengan jahitan kak ida... murah dan memuaskan hati... kalau tak puas hati... blh bgtau saje dan pasti dia akan mengadjustnya...

cop! kelihatannya baju ini sangat gedabak... tapi muat di badan aku... apakah ertinya? adakah aku telah 'gems'?? owh no!! atau adakah ini hanyalah ilusi kamera saje??

baju convo

untuk menempah baju dengan kak ida... boleh hubungi kak ida di talian 012-577 7926... lokasi beliau adalah di kapar, klang... landmark kedai beliau adalah betul-betul bertentangan dengan IPD Kapar.  korang call saje kalau nak tau exact location k...

jahitan manik tu boleh menempah melalui aku.. owh! tiba2!!

No comments: