Saturday 19 December 2009

perlu ke saya??

time: 8.33pm
location: meja makan

perlu ke saya merebus buku saya ini lantas meminum air rebusan buku ini?? Atau perlu ke saya mengunyah setiap helaian buku ini sampai kenyang?? Apa yang perlu saya buat?? Saya sangat confuse.. Kenapakah saya begitu lembab sehingga tak dapat nak digest apa yang saya baca?? Atau.. Ada tak sesiapa yang dengan rela hati nak menjadi saya esok jam 2pm hingga 4pm untuk menjawab exam??

Saya perlu berenti merepek sekarang.. Noktah.

Edit..

time: 9.16pm
location: meja makan

dikala saya kebuntuan di dalam gua batu ini.. Talipon saya berdering.. Tp bukan bukan bunyik 'kring kring'.. thks to abg rockstar kerana menalipon saya dan bergossip seketika.. Btw.. Tujuan utama dia adalah nak ajak saya melepak.. Tp malangnya.. Saya kena belajar.. Dan tiba2 saya tersedar.. Mlm ini malam minggu dan saya dirumah mengulangkaji pelajaran.. Baikkan saya???

Reality check.. Saya bukan baik.. Tp saya terpaksa.. Hahahaha..

Edit..

Time: 10.54pm
location: balcony

dikala ini.. Saya sedang menikmati pemandangan highway ke utara sambil makan coklat.. Coklat?? Yer coklat.. Saya makan coklat yang diterbangkan khas dari langkawi.. Coklat ini dibeli oleh kawan saya.. Coklat ini sgt sedap kerana saya dalam mode kebuluran..

Saya nak makan berger tepi jalan.. Tp saya sgt malas nak turun ke bawah membeli makanan.. :|

No comments: