Thursday 31 December 2009

new year resolutions

waktu sekarang ialah 5.32pm @ 31.12.09... beberapa jam je lagi... 2009 akan melabuhkan tirainya dan digantikan dengan angka yang baru... 2010... aku tak meletakkan sebarang harapan yang tinggi pada 2010... cuma berharap aku dapat menjadi yang lebih baik dari sebelumnya...

i dunno wat to hope for 2010... i made a list for my new resolutions... tapi jauh di sudut hati... perlu ke new year resolutions kalau sekadar nak mengisi ruang kosong diari hidup aku??? banyak yang kata new year resolutions nie hangat2 taik ayam je... tak kisah la kan... adanya ia... aku akan lebih berusaha... tapi... apa yang aku harapkan tahun depan??? apa yang aku nak???

owhhh yer... aku nak...

1. aku nak turunkan berat badan... biler la agaknya aku nak kurus yer??? dah bertahun aku berazam nak kuruskan badan... tapi naik lagi ada... turun tak sekali... so... kite tunggu keputusannya tahun depan... :)
2. aku nak pegi vacation!!!! owh its a must yer...
3. aku nak berjimat cermat... aku nak buang tag line "stop thinking not today"... aku nak simpan duit... senarai wishlist aku semakin panjang... i need money to fulfill all... :)
4. aku nak buat master next year... InsyaAllah...
5. aku nak send out my resume...
6. aku nak pegi facial setiap dua bulan...
7. aku nak pegi salon rambut setiap dua bulan...

hmmm... takat nie... tu je kot yang kau nak... kalau ada yang lain... aku tambah lagi kemudian...

happy new year to all readers... hope the sun shine well in 2010...

No comments: