Saturday 17 January 2009

Rambut Pendek...

hmmm... ntah kenapa... sejak akhir-akhir nie... aku lebih suka rambut pendek... lebih senang nak diuruskan... maklum je la... aku nie bukan jenis yang rajin... dalam erti kata lain... aku mmg pemalas dlm semua hal... hehehe... itu aku...

aku mmg malas nak jaga rambut... smp kadang2 hairstylist tu boleh emo dengan aku sbb rambut aku terok... mana tak nya... aku buat straighthening boleh dikatakan setiap 6 bulan... tapi tak maintan... maintain tu maksudnya... kena buat treatment... kena p steam rambut... dan segala macam yang kena spend utk mencantikkan rambut la...

sejak dari nov08... aku telah maintain rambut pendek... lebih senang nak jaga... boleh save shampoo dan conditioner jugak... huuuuhhh... kedekut... hehehe... lagi satu kelebihan rambut pendek... tak amik masa lama utk blow...

tadi aku call wada... dia tu... dah terdesak baru nak carik aku la kan... tak guna punya adik... bukan reti nak call aku... aku pulak... malas nak balas msg dia... henfon yang aku gunakan utk no maxis rosak... jadi... kalau aku bls msg dia... digi caj aku 15sen... lebih baik aku call je... dia tanya pasal tiket flight dia balik ke kk dah book ke belum... pastu sempat gak bagitau aku dia dah potong rambut pendek jugak... mungkin skrg nie musim orang rambut pendek kot... shotter is sexier la konon kan... hahaha...

No comments: