Monday 5 January 2009

tak de tajuk...

guess what??? hahaha... tak de apa yang nak di guess pun... saje je buat lawak cik bee... hehehe

lately... banyak jugak aku dapat spam mail... yang mengatakan diorang read my blog yang aku dah delete tu... and they luv it... penipu besar... macam la depa paham apa yang aku tulis dan orang yang continue tulis kisah2 dia dalam tuh... ntah apa apa ntah...

sabtu lepas aku telah berkenalan dengan marsha... bukan marsha artis tu... tp budak kecik berumur 5 tahun yang comey bernama marsha... speaking berabuk... smp aku pun tak tau nak cakap apa dengan dia... gile best budak kecik tuh... she told me that dia suka aku... ntah yea ntah tidak... layan je la... tp ayat marsha yang aku paling suka... 'we are cousin'... walaupun tak de hubung kait... sesuka dia je cakap ayat tuh... marsha marsha...

semalam... ahad 4 Jan 2009... aku hilang my touch n go card... waaaaaa... sedihnya... tak tau aku dah campak kat mana... mungkin terjatuh dan aku tak perasan kot... barang pertama yang aku hilang tahun nie... hmmm biarlah... beli je yang baru... (ayat nak sedapkan hati nie... hehehe)

sejak masuk tahun 2009 nie... i dont wanna put any headache on my head... life is easy bak kata kak mimi... jadi... malas nak pikir banyak sgt... its not worth it...

No comments: