Saturday, 24 January 2009

im at Sungai Petani...

finally... i safely arrived sungai petani at 6 am in da morning after plus minus 6 hrs of driving... but... im not the one who drove the car... hehehe... cuma drive dlm 2 hrs je... tu pun sebab adley dah tak larat nak bawak keta... aku pecut tak ingat... sebab nadhirah pun pecut gak... yang ada dlm kepala... nak smp cepat je...

dalam masa aku tgh drive dengan kelajuan yang melampau tu... boleh pulak aku ckp maafkan aku adley kalau kau kena saman... hehehe...

todays activites... p central square... tujuan asal nak carik kasut adley... mission failed... tak de yang menarik kat situ... p pulak queensbay mall... mission separuh failed separuh complete... complete sbb kasut adley akhirnya beli... tapi failed sbb kasut emy tak beli...

its nearly 720 pm... and im going to sunway mall pulak... nie semua gara2 adley nak buat suprise kat emy... beli kasut... huhuhu... penat giler... but have fun... bukan selalu boleh lupakan apa yang patut aku lupakan...

next blog... tp tak tau yang mana... aku akan upload gmbr2 melampau hari nie... hehehe...

c u when i c u....

3 comments:

"The single" said...

net, awat pi jauh2 shopping ... shopping kat kolumpor laa .. baru WORLD class ... he he

wada said...

ko pun ade blog ea.. dasar peniru. ape yg aku buat sume ko nak ikut.. same macam anja..tp xpe..
aku mmg dilahirlan terror dan lawa..akulahh wwwaaadaa...

Zaty Bobo said...

hahahahaha, wada tak abih abih oh. adehhh.