Thursday 1 January 2009

my new year celebration

my new year dinner at the lobsterman ss2 pj...



mashed potato


oyster


char boiled lobster

its a new year... well it just another year for me... thinking of celebrating new year out of KL unfortunately... balik keja pun dah pukul 8.30 pm jd... lupakan je la niat tu... end up... having a new year dinner at the lobsterman pj...

the price... very reasonable...

today... 1 Jan 09... tak de benda lain yang aku buat... tido sepanjang hari... bukan senang boleh wat keja nie... hehehe... start next week dah sibuk dengan kelas... assignment... exam dan segala macam perkara lah... jadi... mesti dah tak berkesempatan nak tido sepanjang hari...

hari terakhir di tahun 2008... me, norze and my boss... while waiting for manap to give us a good news... kitorang review semula gambar2 tahun 2008... hmmm semua orang dah gemok including me... senang hati kot... hahaha... ntahlah... aku tak rasa pun aku dah gemok... sbb... aku masih lagi memakai my old jeans... my old shirt... my old uniform... semua tak berubah... huhuhu... aku yang tak perasan kot... wat ever la... i am wat i am... so wat???? hehehe...

jadi... i have to add another new year resolution for this year... lost some weight... not some actually... tp banyak... hahaha... start from today... aku kena berusaha utk turun kan at least 1kg per month... smp satu tahap yang aku rasa aku dah comfort ngan berat tu... aku akan maintain... boleh ke mcm tu??? huhuhu... nmpknya... green apple akan menjadi sasaran aku sekali lagi...

tp kalau aku rasa aku nak cepat kurus... jawapannya ialah putus cinta... ha!!!! yang nie confirm aku akan kurus giler... tp masalahnya... masihkah ada cinta di hati??? tetttttttttttttt... for me to know... for u to find out... hahaha... ada ke ayat tu???

No comments: