Sunday 18 January 2009

assignments... assignments... assignments...

hidup aku akan kembali carca marba... yeahhh... thats the exact word that i can say for this 4 months... after 1 month break from reading educational books...

sebab... kelas telah bermula... kena pegi kelas 5 kali dalam masa 3 bulan nie... a torturing sunday i had in my life is... wake up at 7 am... nak siap pegi keja pun bangun pukul 8... tp nak pegi kelas pukul 7 dah kena bangun... class start at 8 am smp 230 pm... huhhh... langsung tak best... kalau amik kelas start pukul 10.15 abis pukul 430 pm... lagi torture tgk orang balik...

assignments ques telah keluar... kena siapkan dan hantar pada atau sebelum 15 Mar 2009... banyak masa lagi tuh... hehehe... tapi aku telah bertekad... bertekad je la kan... well... itu aku... dlm erti kata lain... p.o.y.o... hahaha... nak siap kan assignment before the date line... tamau jadi mcm sem lepas... pukul 530 pagi kot... ntah dah lupa... baru siap assignment... then pukul 10 am kena hantar... hidup sungguh tak tenteram... sem lepas aku amik 4 subjek in 3 months... sem nie... 3 subjek je... jd... aku pikir la sendiri...

semester lepas was the worst semester i had sepanjang 2 tahun aku jadi part time student... belajar ntah ke mana... assignment jgn cakap la... esok nak hantar... mlm tu baru terhegeh2 nak buat... sib baik tutor2 aku sem lepas kasik different2 date line utk submit assignment... kalau tak... tak tau la apa nak jadi dgn aku...

masa kelas awal pagi tadi... we discuss about the assignment... dan ada sorang student tu... dengan bangganya menjawab semua soalan... eh... tak payah la show off... busan giler... aku paling tak suke biler dalam kelas tu... ada orang yang suka nak tunjuk pandai... macam dia tau semua hal kat dunia nie... dan seperti biasa aku akan buat muke blur... bukan buat muke blur... tp aku mmg blur... smp kadang2 aku tak tau dan tak paham apa yang diorang bincang kan... aku malas nak amik tau... especially when come to condemning other people... tak de orang dalam dunia nie yang perfect... so tak payah la nak kata mengata... we r not in their shoes... kalau kiter di tempat diorang... ntah2 kiter lagi dahsyat dari tu... im not complaining... just highlighting

eh... rasanya aku dah melalut dari tajuk yang sepatutnya aku citerkan nie... arghhh... whatever... noktah.

No comments: