Sunday 18 August 2013

ini adalah gila!

cutecarry kata.. duit boleh dicari.. patah tumbuh hilang berganti.. beg yang cantek dan mur mur sukar di ganti..

sebab tu tak sampai 5 minit dalam kedai aku dah kata kat budak yang jual tu.. 'ok lah.. nak yang ni.. malas nak pikir dah..'

sebab tu jugak kenapa aku tak boleh pegi KL kot.. sebab tu jugak kenapa aku tak boleh pegi mall.. sebab tu jugak aku kena kerja lebih dari orang lain..

anja kata aku beli bag mcm beli baju harga RM30.. anja memang bad influence untuk aku.. tapi anja ada taste yang bagus.. jadi kalau dia kata lawa tu tak perlu bangkang ya..

maka.. ini adalah pembelian tanpa fikir aku yang entah ke berapa kali.. aku memang tak pernah pikir kalau masuk bab bag.. aku memang takkan pikir kalau masuk bab bag yang ada diskaun.. aku memang sukar nak berpikir dengan waras bile aku jumpa benda yang aku suka..




tapi bukan ke aku dah ada kaler ni? ntah! confused!! 









No comments: