Sunday 18 August 2013

typical malaysian..

guys! actually yesterday i went to Pavillion.. owh yeah!' semua orang tau Pavillion or Pavi kat mana kan..

basically tempat tu so so saje.. barang mahal kot! tempat jual barang tak mampu milik gitu..

lepas terbeli bag.. aku terus tiada mood meneruskan perjalanan dan pencarian di situ.. yalah.. sat lagi membeli lagi.. haru dik non! tak makan smp hujung tahun la aku..

ok.. entry kali ni ialah kisah penceritaan perasaan tak puas hati aku kepada orang yang menjual barang tak mampu milik..

aku tau lah aku ni mmg bukan orang kaya yang mampu beli high end / premium.. tapi tak perlu lah terlalu menunjukkan yang korang tu look down sangat pada aku..

aku masuk ke dalam satu kedai tu.. orang dalam kedai tu tak layan pun aku.. owh mentang-mentang aku tak dressed up jd aku tak perlu di layan la? owh sungguh la memilih!!

orang yang dressed up cantik2 korang layan.. sungguh tak adil! tak semestinya yang pakai cantik-cantik.. bawak bag mahal adalah orang berduit dan tak semestinya yang pakai selipar jamban adalah orang tak berduit..

mungkin korang lupa yang selipar jamban sekarang berharga ratusan ringgit!!

typical malaysian! yg tak pakai cantik2 tak de duit! yg pakai cantik2 banyak duit!









No comments: