Saturday 20 July 2013

tunas

setelah mengoder atas talian di Jemari Seni pada hari Selasa.. akhir semalam sampai jua buku yang aku nantikan.. 

mengikut hlovate tunas di tulis semasa dia di tingkatan 3.. sebelum terbitnya aA+bB beliau telah terlebih dulu menulis tunas a.k.a Great Troublemaker punya kisah.. pergh! form 3 dah buat buku.. heh!

kalau korang peminat hlovate korang pasti tau kisah addin dan benz kan.. ya! tunas adalah kisah bagaimana terjadinya perang di antara Head Girl dan Taiko..

tunas.. mengingatkan aku kehidupan di asrama.. aku juga produk sekolah asrama.. bezanya sekolah aku bukan sekolah anak orang2 kaya.. hehehe

kisah addin dan benz memang legend.. suka tapi masing-masing ego.. zaman sekolah mana boleh cintan cintun kan.. hehe..

dan yang paling romantika de amor nya ketika benz dedicate lagu kepada addin..
'special dedication to my date.. our Head Girl' .. wah!! tiba2 aku yang excited..

tunas dan aA + bB adalah antara naskah yang aku letak sebagai naskah wajib baca bnyk kali.. serious!

No comments: