Tuesday 23 July 2013

pasta goreng paling tak sedap di dunia..

sejak kebelakangan ni begitu banyak posting aku yang berlabelkan book's review.. mmg itulah yang aku buat.. membaca buku smp lupa semua.. hehehe

ada sekotak lagi buku untuk si baca.. so.. mgkn akan ada lebih banyak lagi entry dalam label tu.. heheh kalau terbaca la.. kalau mood membaca tak datang jangan harap nak membaca..

ok.. but tonite.. im not going to talk about book.. entry ni nak citer pasal makan malam.. 

sejak bulan ramadhan ni.. tiap kali makan saje aku akan rasa nak muntah.. mgkn sbb overloaded with food.. so i decided not to take any solid food for break fasting.. cukup dengan minum air dan makan kurma..

after 10pm baru makan solid food.. aku kan tak sahur.. so.. kena la jugak makan sikit.. sahur aku hanyalah minum air kosong ya..

so.. inilah hasil masakan aku mlm ini.. pasta goreng hentam saje.. 

 
tengok rupa pun dah tau tak sedap kan.. memang tak sedap pun.. im suck with cooking.. hehehe

to sbb malas nak berusaha utk keluar dan membeli makanan maka redha je lah dengan pasta goreng tak sedap ni..

thank you Allah..

No comments: