Tuesday 16 July 2013

aA + bB

another letak ambik letak ambik belek belek novel.. after half an hour perang dengan diri sendiri.. baca review segala.. thats it! oklah its only rm20 minus rm5 book's voucher from mph.. its only rm15.. kalau regret beli pun its ok.. dapat tax exemption..

first impression.. kejadah apakah tajuknya begini?? baca sinopsis.. weird.. apa kaitan tajuk n cerita ni..

first page.. to the last page.. gosh!! gile!! macamana si penulis boleh pikir mcm ni? addin dan benz.. dua-dua egomaniac.. keras kepala dan suka buat assumption sendiri..

aku mampu je nak skip-skip bile aku tergerak hati ingat yang aie tu ialah benz.. tapi aku tak buat mcm tu.. aku dengan gigih dan tabah membaca sampai la ramalan ku benar belaka..

si addin yang diamond head ni mmg adakalanya buatkan aku rasa nak hentak je kepala dia.. tapi nasib baik si benz sabar kan.. kalau tak mmg dah cerai talak 3 kot..

kisah addin dan benz yg unik.. si taiko and head girl yang tak romantik.. tp unik.. dari pertemuan di leiden balik ke ipoh dan akhirnya sebumbung.. 

secara keseluruhannya..

1. si penulis ni guna bahasa sanskrit yang aku teramat la tak paham.. aku buat accounting n bisnes kan.. mana nak paham bahasa sains..

2. cover buku ni tak menarik sebab tu aku ada doubt dengan diri sendiri.. ya! aku perlu buang sikap judge a book by its cover..

3. ya aku akan membeli buku si penulis ini lagi.. 

1 comment:

Madam Lola said...

salam singgah...
uishk.. mcm menarik juga novel ni... sama mcm ML, pikir dua tiga kali.. sinopsis dan cover dia sgt tdk menarik perhatian.. tu yg sampai ke sudah x beli lagi.. tapi nampak gayanya, mmg kena buat collection jugalah novel ni...