Friday 3 May 2013

one day you'll be mine (cont)

tahniah inawza yusof!! kau buatkan aku meniti ke tiga.. ya aku ulang ke tiga buah kedai buku semata-mata untuk mencari novel tulisan kau..

aku bukan lah makhluk tuhan segigih itu ya.. sebab aku bukan makhluk aneh makanya.. meniti ke tiga buah kedai buku yang berlainan lokasi adalah bukan aku..

setelah aku menamatkan kesemua chapter novel yang kau tulis tu.. (sejujurnya aku tak ingat jumlah chapter keseluruhan..) aku dapat rumuskan di sini yang kau adalah penulis yang aku cari..

one day you'!! be mine adalah yang aku cari selama ni.. mcm yang aku tulis smlm.. kau bukan lah penulis novel melayu tipikal yang menyajikan cerita-cerita yang biasa..

sesungguhnya aku kagum dengan watak ciptaan kau.. Dzul Ehsan.. ya.. aku suka dia.. makhluk aneh yang unpredictable..

aku mampu saje untuk terus baca penyudah cerita ini tatkala aku sedang tertanya-tanya siapakah Nik Afezal sebenarnya.. tapi aku tak buat macam tu..

aku mampu saje utk terus membaca chapter terakhir untuk aku mengetahui apa akan berlaku kepada Ehsan.. tapi aku tak buat macamtu..

kenapa? sebab aku sukakan perasaan tertanya-tanya dan suspen yang kau wujudkan.. aku suka segalanya tentang one day you'll be mine..

cumanya.. sila perbaiki english anda untuk novel-novel akan datang.. ku kira ia tak di edit dengan baik.. mungkin..

'kau seperti gula-gula getah yang melekat kat tapak kasut, tau? annoying!'

2 comments:

Inawza.Yusof said...

Hello,

First of all, terima kasih sangat-sangat kerana sudi mendapatkan ODYBM.

Secondly, terima kasih untuk perkongsian ni. I'm glad you enjoyed reading ODYBM. It means so much to me in a way you couldn't possibly imagine.

Thank you again.

P/S: Mohon share ya? :)

Net said...

yes... please :)