Monday 17 May 2010

jgn buang sepah...

last week n97 telah masuk icu kerana board perlu ditukar... gelapppp dunia!!! (gelapp ke??? cerah je rasanya...) seminggu tanpa internet... tak tau nak buat apa... mesti sakit telinga org yang dengar aku merengek nak beli telefon baru... redha je lah yer....

dan sehingga ke saat aku mengambil henfon ku iaitu ahad lepas... aku masih lagi hidup... dan sihat sejahtera je... :) ku ingat kan aku dah nak giler meroyan seminggu tanpa internet... tapi rupanya2... aku masih survive...

owhhh yer... tujuan utama aku merepek hari nie adalah nak bagitau kat korang semua... habis madu... tolong jangan buang sepah... sepah tu berguna jugak satu hari nanti...

aku ada 2 talian hayat yang tak dapat aku tinggalkan... jadi aku perlu 2 telefon dalam satu waktu... korek punya korek... akhirnya aku jumpa jugak dengan henfon orthodox yang telah aku simpan selama 6 tahun... fuhhhh... nasib baik tak buang lagi fon tu kan... kalau tak... nangis wooo....





nota telefon: simpan satu henfon zaman batu sebagai back up terdesak... :)

No comments: