Thursday 20 May 2010

ayat wajib cakap...

thanks.. terima kasih... tc dan take care adalah antara perkataan wajib cakap aku... selama hari nie... aku cakap take care, terima kasih atau thanks... tapi aku tak pernah maksudkan apa2... owhhh ya... disebabkan aku telah di train dgn hebat... ayat2 seperti itu tak lebih dan tak kurang adalah ayat pelengkap untuk penyedap ayat dan telinga pendengar mahupun pembaca email atau sms...

sejak beberapa minggu yang lepas aku mulai sedar... ayat2 pelengkap dan penyedap telinga tu tak boleh disebut sesuka hati... possibility untuk penerimanya perasan lebih adalah sangat tinggi... jahatnya aku ini...

untuk itu... aku tidak akan sekali2 menggunakan ayat2 itu sesuka hati lagi kalau aku tak maksudkannya...


nota terima kasih: kalau ckp dengan customer perkataan terima kasih adalah perkataan wajib cakap.... jd... menjadi dosa2 besar kalau tak cakap.... :|

No comments: