Tuesday 4 May 2010

lelaki hensem dan anak yang comel...

x: perlu ke kawin dengan lelaki yang hensem??
net: perlu!!! dah la i tak lawa... nnt kesian kat anak i tak comel... :D

hehehe... sms ini berlaku tatkala aku menonton citer adamaya... owhh yer... kalau korang tak tau... umah aku tak de astro... so aku kena redha dengan apa saje citer yang di hidangkan oleh siaran tiwi yang dapat yer... (siaran 8tv tak dpt... dan aku sgt stress...)

ok ok.... balik pada citer aku tentang lelaki hensem dan anak yang comel... oleh sbb aku tak kawin lagi... jd kawan aku tu pun... dengan tak sayang mulut telah tanya aku soalan itu... aku pasti time tu dia pun tak makan ubat pagi tadi... macam aku jugak... tu yang keluar soalan2 tak masuk akal tu... jd... aku dengan pantasnya menjawab soalan dia... bagus kan jawapan aku tu...

bukan apa... korang kena faham yang aku ada dua orang pening lalat (my nieces) yang sgt adorable... jadi... aku kena la kawin dengan org yang hensem supaya anak aku pun boleh jadi adorable jugak... supaya anak aku tak disisihkan kerana tidak comel... supaya... anak aku boleh jd niece/nephew faveret jugak...

korang tau la kan... adik bradik aku yang giler meroyan tu semuanya pilih bulu... yang comel2 je diorg sayang... yang comot2 akan disisihkan...

persoalannya sekarang... dapatkah aku bertemu dengan lelaki yang hensem dan baik hati seperti adam dalam citer adamaya tu???? erkkkk... mcm la aku bidadari dari kayangan kannnnn...

sudahhhh!! tak payah jawab pun aku dah tau jawapannya... :)


my adorable pening lalat

No comments: