Saturday 6 February 2010

RM38 ke RM132.90

tujuan asal... membeli shampoo sahaja di Body Shop... saya ulang... SHAMPOO sahaja... tapi akhirnya... saya telah terjebak dan membeli conditioner dan hair mask... erkkk... saya mmg sangat penting kan rambut... tp... conditioner dan hair mask mmg takde dlm senarai wajib beli saya pada bulan ini...



inilah dia tujuan asal saya...
kalau u all nak tau... shampoo nie perisa banana... baunya mcm cekodok pisang... its nice...


tapi akhirnya saya telah terjebak dan membeli conditioner perisa pisang jugak... dan jugak hair mask....

menurut kata sales girl body shop itu... shampoo dan hair mask ini sangat bagus... owhhh saya terpedaya lagi... tidakkkkkkkk!!!!!

btw... saya telah menggunakan eye mask yang saya beli dulu kerana mata saya bengkak disebabkan saya menangis sehingga tersedu2... (saya bukan menangis kerana saya putus chenta atau gagal dalam peperiksaan atau keadaan2 lain yang memilukan saya lantas menyebabkan saya menangis... tp saya menangis kerana tengok citer korea yang sangat sedih....) eye mask itu sangat bagus... mata saya tidak bengkak dikeesokan hari nya... mungkin jugak sebab itu saya terpedaya dengan kata2 sales girl itu kot... naive nya saya ini... :|

owhh yer.... saya berjanji yang saya akan menggunakan shampoo dan conditioner perisa cekodok pisang ini sehingga ke titisan yang terakhir... begitu juga dengan hair mask ini...

No comments: