Friday 26 February 2010

kerja yang paling tak disukai...

hell yeah!!! i mmg pemalas... so wat??? ada aku kisah...

uppsss... entry kali nie... im not going to put any tantrum in here... ataupun meluahkan perasaan2 yang tak puas hati... as a human... mmg aku selalu emo... when things not into wat i want... mulalah aku nak meroyan kan... hahaha... well thats the ordinary, spoiled, complicated, menggelabah, huru hara and damaged me... fix me pls... :)

owhhh yer... hari nie cuti sempena maulidur rasul... pagi2 lagi aku dah bangun... (erkkk... pagikah pukul 10.30am tue???) pagi jugaklah kan... sbb still a.m...

ok ok... back to my story... hari nie aku jd halimah... damn!!! i hate being halimah... malas la nak mop lantai... kemas baju2 yang bersepah... tukar cadar... dan segala kerja2 halimah...

kesimpulan... jadi halimah sangat penat....

nota kaki: instead of bibik we (gang2 CRE aku) called org yg buat keja2 domestic nie Halimah...

No comments: