Tuesday 16 February 2010

jejaka idaman di dalam mimpi...

am i desperate??? no!!! its a big NO!!!!... but sometimes... biler ter hooked up dengan drama dan jugak novel yang aku suka... aku terjatuh cinta dengan karekter lelaki2 hero itu... damn!!!! aku selalu berangan kan??? berangan yang hero2 tu wujud dan jatuh cinta dengan aku... mak aiiiiii... tak padan betul angan2 walt disney aku tu...

owhh yer... kalau korang terjumpa lelaki2 berkarekter seperti senarai aku nie... tolong cepat2 pass kat aku yer... :)
1. aidil dalam nur kasih... dia sgt penyabar... aku nie kan bitchy bossy.. so... dia mmg seswai dengan aku... hahahha... perasan tak???
2. reza dalam na o mei... aku suka dia kerana dia cool... cool ke??? owhhh tak tak... aku suka dia kerana dia propose dekat camellia tu... 'saya nak serius dengan awk' erkkk... mcm tak pernah je ada lelaki gentlemen yang ckp mcm tu dekat aku... erkkkk...
3. chuck bass dalam gossip girl... hahahah... ini sgt giler ok... tp chuck tu sweet sgt... :)
4. jack harper dalam novel can u keep a secret... jack yang igt semua tentang perempuan yang dia suka...
5. luke dalam shopaholic series... luke pun cool sangat...

tapi wujud kah mereka2 ini di dunia??? hmmm... tak kisah la... tp kalau korang jumpa sila pass dekat gua ok!!! :)

nota kaki: kalau senarai ini bertambah i akan update lagi ok... :)

No comments: