Monday, 15 June 2009

macam mana nak eja.....

net: gud morning..
nazrul: gud morning..
net: eh... how to spell quiet??
nazrul: Q.U.I.E.T...
net: u know wat??? i dont know how to spell quiet... can u imagine dat...
nazrul: hahahaha... (he laugh like no body business...)
net: stop laughing please...
nazrul: i cant stop... ok... ok... i try...

pagi nie.. dikala aku sedang khusyuk mengarang karangan ringkas di talipon.. tiba2 aku terlupa camaner nak eja quiet... can u imagine that??? a very simple word... hallooo kawan... budak sekolah rendah pun tau eja la...

zaman sekarang nie... aku rasa ramai yg tau cakap tapi tak tau ejaan yang betul... apa ke tidaknya... actually dah jadi ekceli... cannot dah tukar kenot... can boleh jd ken... myself sudah tukar maself... laptop jadi lappy... ehh... zaman la nie... mana ada orang pakai laptop la... laptop ialah komputer riba... mana ada orang letak komputer di riba lagi....

hmmm kadang2... aku pun sama je... biler aku tak tau nak eja tu... aku belasah la pekataan cenggitu... tak la nampak bodoh sangat.... hakikatnya.... aku dua dua pun tak tau... cakap terabur... eja... lagi la hancusss...

btw... karangan ringkas di talipon itu ialah sms...

2 comments:

pafe139 said...

hancur becomes hancuss

hahahahahaha

funny if you think about it... that the person who cannot keep quiet can't spell quiet...

ahahahaha... still funny even the next day

;p

but stil... you we'rent shy to ask what you don't know... no matter how trivial it is... so thats worth more

Net said...

stop laughing ok...