Thursday, 11 June 2009

aku tak tau..

ya... aku tak tau apa lagi patut aku tulis... cause i've been writing everyday without fail... wth im doing??? writing everyday... write a boring story that nobody care to read... ok... that's not the issue... i'm just practicing... practice make perfect... isn't it??? mana lah tau kan... satu hari yang bahagia nnt aku boleh jadi penulis buku pulak... who knows...

biler aku dah jadi penulis buku... time tu berebut2 orang nak amik tandatangan aku... sorrriii ok... gua tak layannnnn...

muahahaha... giler keji... patut la aku tak de kelebihan langsung... perangai hampassss... ya... aku mmg tak de kelebihan... i dont know how to play any instrument... not even rekoder yang mana masa sekolah rendah dulu cikgu muzik penah ajar... tu pun aku tak tau... aku jugak tak tau melukis... ya... aku penah beli sketch book... beli pensil lukisan... tetap hancussss...

apakah yang aku tau??? ntah... aku pun tak tau apa yang aku tau...

1 comment:

pafe139 said...

you are too humble. afraid that if you start something, you might fail it

i say why worry about making mistakes?

pick up that brush... and make that first stroke

you never know... maybe one fine day... you might be a painter

and on that day i will come and ask for your autograph =)