Wednesday 6 February 2013

dari android ke buah apple...

bertukar dari keluarga android ke keluarga apple adalah satu keputusan yang memening kan...

keluarga apple sangat la tinggi maintenance nya... what's app pun kena bayar okeh.. sedangkan bersama keluarga android what's app ialah free.. makanya saya tiada what's app sekarang... makanya lupakan.. makanya saya tidak akan dapat update dari group what's app saya...

tetapi bersama keluarga apple adalah best... ntah... perasaan yang tak dapat di gambar kan... (poyo gile)

keluarga android best sebenarnya... tapi... nak buat macam mana... saya perlu terus melangkah ke depan dan tak dapat nak menoleh ke belakang lagi... mungkin... saya akan bersama dengan keluarga apple selamanya seperti mana saya bersama keluarga nokia dari dulu hingga kini...

baibai keluarga android.. jasamu kukenang selamanya....

No comments: