Thursday 13 December 2012

kawan baik...

korang ada tak kawan baik? apakah definisi kawan baik itu kepada korang? pada aku... kawan baik itu ialah kawan yang akan sentiasa menyokong anda tak kira la waktu tu anda adalah seorg yang semua org gelar 'loser' atau masa tu semua org sdg meletakkan korang sebagai pesalah yang patut diberi hukuman mati... tp kawan baik itu... tetap ada utk menenangkan hati korang...

aku ada sorg kawan baik... namanya UZ.. dia adalah kawan yang sememangnya sangat baik... dia sgt suka cekelat... org nya halus je... berat nya tak smp 40kg... (aku nak sgt berat itu okeh) berat idaman kami sama iaitu 40kg... hehehehe... owh dia ialah senior aku di sekolah dulu... tp tak sempat berkenalan tatkala zaman sekolah kerana lepas tu dia pegi boarding school dan aku baru masuk form 1... masih nerdy okeh waktu itu...

motif entry kali ni?? makan rona roni makaroni yang di masak oleh UZ... nyum nyum... lantas perlu menulis sesuatu tentang dia...

No comments: