Wednesday 26 December 2012

2012 achievement...

lagi 5 hari... 2012 akan melabuhkan tirainya... makanya... lengkap lah cycle tahun 2012... macam tak percaya je... sekejapkan masa berlalu...

2012... macam tak de benda yang aku achieve... except for ...
1.  manage to finish my master program... wat else? eh mmg tak de apa yang berlaku la tahun nie...
2.  vacation dgn kawan baik ke USS dan Singkapoh for the first time... :)

owh ada lagi satu... cancel my wedding two weeks before the event... drama sgt uols... seriously... biar la org nak caci maki aku skali pun... biar la aku di buang kerana memalukan keluarga ke apa ke... kerana yang tahu... hanya aku... berbuih skali pun aku explain... org takkan faham dan takkan pernah nak faham... dan takkan cuba utk faham... jd... biar lah aku yang di salahkan... MOJ!! ini bkn achievement ya kawan kawan... jgn salah anggap pulak... ini kerja hilang akal...

2013 yang akan datang... i wish for the best... there's always a rainbow after the rain kan...


No comments: