Wednesday 1 December 2010

andai ku tahu...

emosi yang sgt tak menentu... jiwa kacau... hidup serabut... dan macam2... tu yang posting semua jiwa kacau je... harap maklum...

life goes on after all... siapa aku nak melawan takdir?? siapa aku nak menidakkan keputusan dia?? dan siapa aku pada dia??

tp aku tetap percaya... i wont be alone for the rest of my life...

andai aku tahu ini penyudahnya... aku tak mau sakitkan hati aku sendiri... andai aku tahu ini yang aku terima... aku tak mau semua ini berlaku... andai aku tahu... tp aku tak tau...

i hope theres no December in my calendar... kerana hari yang aku nntkan takkan datang...

ya... aku tau... jodoh, ajal dan maut... di tangan tuhan... Dia yang menentukan segalanya... siapa aku nak menidakkan apa yang Dia tentukan untuk aku??

im healing over time... im picking up my life again...

No comments: