Saturday 11 December 2010

2010 resolutions yang tak kesampaian...

2010 dah nak smp ke hujungnya...

here are my reso for 2010... hmmmm... bnyk yang tak berjaya dari berjaya... hahaha... rasanya this year mcm berlalu sia2... tak de apa yang aku achieve... mgkn sbb demoralized 2009 terbawak ke 2010... apa2 pun... life goes on... isnt it???

1. aku nak turunkan berat badan... biler la agaknya aku nak kurus yer??? dah bertahun aku berazam nak kuruskan badan... tapi naik lagi ada... turun tak sekali... so... kite tunggu keputusannya tahun depan... :) (hahahaha... ini adalah mimpi... current weight 45.5kg)
2. aku nak pegi vacation!!!! owh its a must yer... (i went to Cambodia and Bandung... wehhooo)
3. aku nak berjimat cermat... aku nak buang tag line "stop thinking not today"... aku nak simpan duit... senarai wishlist aku semakin panjang... i need money to fulfill all... :) (hahaha... NEXT... tak menyimpan duit pun... perabih lagi ada...)
4. aku nak buat master next year... InsyaAllah... (MBA on its way... Alhamdulillah...)
5. aku nak send out my resume... (hahaha... in my dream la kannnn)
6. aku nak pegi facial setiap dua bulan... (lagi la hampehhhh)
7. aku nak pegi salon rambut setiap dua bulan... (hahahahahhahahah!! gelak besar aku... p salon 2 kali je tahun nie...)

No comments: