Friday 1 January 2010

rockstar of the decade...

semalam... masa aku tengah lepak kat kedai mamak dengan kawan2 aku... sambail tengok konsert ambang 2010... masa tu Ella dan Amy Search tengah nyanyi... lagu fantasia bulan madu... we realize that... no one... yes!!! NO ONE!!! yang dapat replace rockers lama tanahair...

suara jgn cakap la... mmg takkan ada yang dapat tandingi... still maintain gitu... walaupun dah berusia... tapi... dulu dan kini masih lagi sama... aku tau pasal rockers malaya nie masa aku primary school... sekarang nie agak2nya mesti diorg tu dah di ambang 50an... hmmm....



rahim maarof


hattan


ella


awie


amy

nota kaki: aku masih igt lagi masa aku darjah 4 ke 5 camtu... time tu juara lagu... kak long kena sokong search, aku wings dan aniem may... :p

3 comments:

Olpicture said...

Wahhhh... tetap kuar ngan issue "of the decade" Memang minat rock ek?...

Net said...

tak minat pun.. tp layan je la..

yg pasti... mereka2 itu tak de lagi pengganti yang setaraf... :P

nurul said...

my god, aku baru tringat.. sweetnye.. i sokong may :D tapi, may nyanyi lagu ape ye???